papatya011 Balbeby ben hesaplarken genelde ilk 10 gün hala aynı ayı söylüyorum mesela 2 ay 10 günlükken 2 ay sonrasında ise 2 buçuk diyorum yaklaşık 10 12 gün sonrasında direkt 3 ay diyorum
Balbeby Minikuzu zor demedim Allah’a şükür sen hesap yaptıysan biz senden daha iyi yapıyoruz emin ol sadece aklıma takılan birşey vardı onun için sordum ve bu seni hiç ilgilendirmez lutfen cevaplarını kendine saklarmisin
Balbeby Minikuzu Allah Allah burası bı platform ve herkes istediğini soruyor kardeşim bence sen kendine gel ve yorumlarını kendine sakla yok yere insanın canını sıkma benimde damarıma dokunma