Anneler kızım beş aylık. Ek gıdaya başladık aynı zamanda diş yerleri çok kaşınıyor. Eller de sürekli ağızda. Yüzü hep ıslak yani ne kadar düzgün temizlesem de kıpkırmızı tahriş oluyor sürekli. Ağzıyla temas ediyor diye krem sürüp durmak da istemiyorum. Bir anlamda kremi de yiyor gibi olacak. Zararsız doğal bir çözümü olan var mı acaba?