Arkadaşlar merhaba, Çarşamba günü akşam saat 7.40 da doğum yaptım hamd olsun bebegimi sağ salim kucağıma aldım, hastanede 10 sntm açılmam olmasına rağmen makata kadar dikiş atıldı bebeğim kiloluydu, şimdi evdeyim ve makatta dikiş olduğu için büyük abdeste çıkamıyorum canım çıkıyor resmen, bana bu konuda yardımcı olabilecek biri var mı yani ne yapmam gerek, gerçekten lavaboda bir saat hüngür hüngür ağladım resmen o derece, lütfen bilgisi olan yazabilir mi çok ihtiyacım var 😊💜