Bebeğim 8 aylık sanırım üşüttük ikimizde ikimizde çok hastayız benim kendime bakacak dermanım bile yok kayınvalidem bakıyor bebeğimin üst yan keser dişleri çıkıyor aynı anda onun da sesi kısıldı benimde calpol zaditen antibiyotik ve kozalak pekmezi veriyorum bebeğime bende doğal balgam atıcı öksürük şurubu gargara ve kozalak pekmezi içiyorum ama üç gündür ikimizde çok kötüyüz şunu şunu yapın da hemen geçsin dediğiniz bir şey var mı lütfen cevap bekliyorum perişan olduk 😔