Bebeğimin popo kenarı ve ön bölgesinin biraz altı kızarık anlam veremedim. Pişik kremi sürüyorum zeytinyağı sürdüm bezi değiştirdim geçmiyor neden anlayamadım. Çatlak mı dıye neten baktım gaz cıkarırken ağlamıyor daha çok rahatladığı için sanırım sakinleşiyor kaka yaparken ağlıyor