selosunannesi Gece 4 saat geçiyor veriyorum süt ssgip 50 CC içip uyuyor zorlasam da çenesini kilitliyor bildiğiniz veremiyorum uyanmak ta istemiyor gündüz normal iciyor 90 cc veriyorum gündüzleri normal mi acaba bu ksdsr saat 40-50 CC ile doyar mi
saresmami selosunannesi cnm 2 aylik olmus artik. Birak uyusun geceleri uyandirma o zaten artik acikinca uyanmayi ögrenmistir. Ben 1 aylik oldugunda biraktim gece uyandirmasini. Uyusunda büyüsün derler ☺️
Syldzn1 selosunannesi benim bebeğim de 2 aylık oldu bugün. Ama yaklaşık 1 haftadır geceleri uyandırmıyorum ben mamayla besliyorum 4 saatte bir 120 içmesi gerekiyor normalde ama gece 6 saat uyuduğu oluyor (2 saat fazladan) bencede siz uyandırmayın artık acıkınca ağlayarak o sizi uyandırır zaten 😊
Aliveannesi96 selosunannesi biz iki buçuğuz ben uyandırmıyorum o beni uyandırıyor sağolsun sende uyandırma canım artık miğdeleri depo yapıyor şekerleri düşmez ama anne sütüyle bütün gece hiç acıkmıyorsa biraz gerçekten fazlaymış