Mevakar bende bir premtatüre annesiyim 22 gün bekledim yavrumu öncelikle sakin olun kilosu düşüyor sonra geri alıyor o normalmiş ben hergün arar sorardım sonda görmeye giderdim cok iyi anlıyorm sizi ama sağlığı icin orda olduğunu ve orda cok iyi bakıldığnı düşünüp rahatlayn. Geciyor bugünlerde kendinizi üzmeyin sütünüz kesilmesin beb hep öyle düşündm sütüm bolmbol geldi sükür ağladğmda oldu ama bebek ordaykende dinlenmiş oldm yedim ictim ona bol süt verdim. Sizde öyle yapın icinizi ferah tutun sağlıkla kucağınza alacaksınız inş