Merhaba kızlar oğlum bağırsak tepkili alerji olduğu için ek gıdaya 5.ay başladık tadım şeklinde şu an 6.aydayız tadımların çoğu bitti sorum şu tariflerde irmik yulaf unu kullanılıyor 6.ayda ama başlasam sindirimi zorlar mıyım kabız olur mu ya da ne yapılır başka ek gıdaya erken başlayan anneler bi yol gösterin 😌😌