selosunannesi bende 2-3 ay senin gibiydim, uykusuzluk aşırı sinir yapar bende, gece kalkıp sağması çok zordu 1öğün öncesini hazır ederdim ben gece kalkıp ısıtırdım onu bu durum çok yıprattı beni, bikaç gün inatlaştım memeyi kavga gürültü ağlaya ağlaya tuttu pes etme derim sonrasında meme reddi bile oldu yine bağıra çağıra emdi 😁