Kızlar iki kızım var biri 3 yaşında biri 5 aylık. Küçük olan kızım kolik bebek iki dk susmaz. Bende gün içinde büyük kızımla çok ilgilenemiyorum oda sürekli mutfaktan ekmek alır gelir yatak odasında yer. Niye diyeceksiniz. Çünkü yatak odasında vakit geçiriyoruz bebeğimin beşiği burda olduğu in bide sobalı ev çıkamıyorum. Diğer odalara üşür akşam yatmadan önce gırgırlarım ama illaki kalıyordur kırıntı… ..büyük kızım asla geceleri rahat uyu azdı uykusunda kalkar çığlık atar. Bi o yana bi bu yana döner sonra uyuyamaz gecenin bi vakti kalkar yanıma gelirdi.. Bugün yatak odasını komple elden geçirdim temizledim sirke çamaşır suyla sildim. Bugün aşırı derecede iyi uyuyor. Akşamdan beri bi kere dönmedi kılı kıpırmadımıyor. Neden böyle oldu. Başına gelenler varmı. Fikir verirmisiniz.