ysmn234 Yukarıda da yazdım. Doğal bir refleks. İlk 3 4 ay görülüyor sonra kayboluyor. Yenidoğanda görülen refleksler yazıp bakabilirsiniz. Tıbbı açıklaması bu. Yani erken yürüyecek diyemeyiz şuan. Bu onu göstermez ama dalga geçilecek bir konu da değil. Çünkü gerçekten var olan bir şey. Gelişimin bir parçası.
tubasd Kaderci masaallah küçük melegimize💕 biraz az aciklamali yazdiginiz icin ilk etapta cok anlamamis arkadaslar siz gönül koymayin kimseye🌸 agirligini vermemeye dikkat ediyorsaniz sorun yok annem derdi bu cocugu yere cok bastirmislar erken bastirmislar nerden anladin dedigimde bacagindan derdi iste bazen buyuklerimizin KOCAKARI tabiri ile soyledigi seyler yarim yamalak bilimle alakalı oluyor onu hatrilatayim dedim. hayirla saglikla buyusun🎈
Esraburkay Kaderci biz anneler biraz hevesli oluyoruz bu konularda ama bu fiziken mümkün degil evet benim bebeğimde doğdugunda başını dik tutuyordu yüz üstü donuyordu 3 aylıkken döndü fakat yürüme eylemi 2 aylıkken olmaz maalesef tabi 8 aylık yürüyende var 15 aylık yürüyende ama iki aylık imkansız ayakları üstünde durur bi süre ama yürüyemez fiziken
MelekSubasi Sefeff Aynı şekilde bende 5.ayda kaybolunca tedirgin olmuştum sonra sordum normal öğrendiğini öğrendim daha sonra zaten 6,5 aylık ayağa kalktı 7,5 aylık sıraladı 1 yaşa doğru yürüdü ama yapı olarak dirayetli bir çocuk.
Sefeff MelekSubasi aynen canım kızımda öyle. Bazen vi bakıyorum koca oyuncak sepetini kaldırmış taşıyor.beli agriycak diye korkuyorum alıyorum hemen sonra diyorum bu çocuk bunu nasıl taşıdı 😁 tıp olarakda minyon bir bebek çok komik duruyor. Atom karınca diyorum 😄
Kaderci Sefeff 40+2de doğdu cnm 3.700 kilo. 2 ayligiz 7.600grm. birde küvetli masallah görenler ayına göre büyük diyor
EtiPetito Sefeff çocuğu ayakta tutturup adım attırınca tabii ki yapıyor çoğu ama direkt adım atamaz ya da sağlam basamaz. Daha normal sorulsa dalga konusu olmazdı 😋
Sefeff EtiPetito hayır çocuğu ayakta tutup adım artırınca değil çocuğu kucağa alınca kendi yere basip adım atıyor. Bildiğiniz adım atıyor. Eşinin kucuganina tırmandı bu şekilde. Biz ayakta tutalım da adım artıralım demedik ki 2 aylık bebeğe. Evet buda normal birşeymiş biz ilk görünce şaşırıp korkmuş olsak da.. post sahibi de muhtemelen şaşırmış ve anlam vermediği için bu şekil yazmis belliki. Daha önce böyle birseyi görüp duymadıysa yürümüş olduğunu düşünmesi normal cnku insan o an gervekten şoka giriyor
Yldz4747 Kaderci Kaynanamda dahha 3 aylık kızımı ayaklarının üstünde durdurmaya çalışıyor erken diyince ben 4 çocuk büyüttüm cahil değilim diye çıkışıyor tabi kocam da anasını destekliyor çıldırıyorum artık