Mmilla Kızlar 8 gün önce doğum yaptım, doğum anından hemen sonra iştahım inanılmaz derecede kesildi. Çorba içiyorum arada bişeyler yemeye çalışıyorum ama zorla bunlar bile. Sütüm de var çok şükür ama merak ettim böyle iştahı kesileni hiç görmedim 🙈
Umaybebek Mmilla normal ben sezaryen ile doğum yaptım bir ay iştahım kesikti. Sonra ne oluyor bilmiyorum o iştah bir açılıyor durduramıyorsun 🤭
miniklerinannesiii Mmilla Bende 21 Ocakta doğum yaptım zorla yiyorum onun dışında sanki acıkma duygusunu almışlar benden sırf sür olsun diye yiyorum 😋
mamanveutdormir Mmilla ay bende de iştah tavan yaptı hamilelikte kilo kaybettim ama doğum sonrası hamilelikten daha çok kilo aldım. hastanede bile yedim eşimden çok yedim doymuyordum resmen 😂😂
Umaybebek Mmilla keşke ama şöyle yapabilirsin hamur işi ve şekerli şeylerden uzak durursan kilonu korursun.
Elifinannesii_ Bende aynıyım 23 gün önce sezaryen doğum yaptım hiçbişey yiyesim yok ama yemeye devam edin ben yemedikçe sütümde azalma oldu şimdi yine bol bol yiyorum
Mmilla Elifinannesii_ zorluyorum kendimi çorba içiyorum sabah öğle akşam 😀 arada tatlı filan, ama süt kesilmezse inşallah iştahsızlık devam eder kilo verirm 🤨
Mmilla miniklerinannesiii bende 21 Ocak da doğum yaptım 😊 alın bendende o kadar acıkma duygusu yok süt olsun diye çorba filan geçiştiriyorum
Mmilla mamanveutdormir maşallah size 😀 ama hamilelikte böyle olsaydı daha çok kilo alırdnz şuan bol yemeniz o kadar kilo yapmaz eğer emziriyosanız 😂 bende de tam tersi oldu cok kilo aldım cok yedim şimdi iştah sıfır, yüzüm çöktü resmen