Oğlum 11 buçuk gibi süt içer 12 de uyur gece muhakkak 3 te kalkar süte öyle böyle değil ağlayarak açlığa hiç gelemez doğduğundan beri böyle. Ben artık gece beslenmesini kesmek istiyorum sizler kestinizmi birde şöyleki asıl kesmemdeki amaç oğlum uykuya çok çok zor Dalan bir bebek 17 aydır bu böyle her uyutmamda zorla uyutuyorum . Süte kalkıncada tamam daha salla dur saat yediye geliyor hala dalmadı içi geçmiyor . Şöyle bir deliksiz sekiz saat yattığını bilmem önerilerinizi bekliyorum 🌸