Canım ben yaptım o hatayı sen yapma sitres yapma lütfen sütün azalmadı sadece bebeğinin ihtiyacı kadar üretmeye başlamış artık . Ayrıca sağımda 60 cc çıktı diyorsun bebeğin daha fazlasını emer sağım makinası emme gibi olmaz . Benimde tam 3. Ayımdı normalde ilk başlarda sağdım dolaba attım daha sonra çok şaşım yapmadım zaten kızım sürekli emmek istiyordu . İşe başladım bi sağdım allahım nasıl dedim ya sütüm neden az , orda zaten sinyali göndermişim beyine çok kötü hissettim ve denemediğim şey kalmadı evet artıyordu ama ben hep ilk baştaki gibi çok sağım yapacağım çok süt olacak sanıyordum . Memenin terbiye olma olayımdan habersizdim çok sonra öğrendim tabi bı stres sonucu kesildi sütüm . Aynı şeyleri yaşamanı istemem rahat ol bebeğin sürekli ağlamıyorsa çişli bez sayısı yeterliyse kontrolünün bekle zaten kilo alımında ortaya çıkacaktır doktorun yönlendirir seni 😇🤲 sağlıkla büyüt kuzunu ❤️