Prenses_annesi22 Tirtil35 bence altı kapalı kaldıgı ıcın bızımde kırmızı mınık mınık oluyor popoda pişikten dolayı oluyor krem kullanınca gecıyor mrk etmeyın bıde arada poposunu havalandırın yıkayın hep bezde kalmaktan oluyor
Zolizo Tirtil35 hangi bezi kullanıyosunuZ? Popişi arada bi yıkayın, doğal gül suyu da çok iyi geliyor. Emziriyorsanız sütünüzden damlatıp kuruyana kadar bekledikten sonra öyle bağlayabilirsiniz altını.