Sajaazat farklı bi posta yazmıştım size de yazayım.. bi arkadaşım var onlar da mama+meme gidiyor ve bu duruma üzülüyor.. annesi de arkadaşıma demiş ki üzülme kızım seni 2 yıl emzirdim sen polis oldun abin mamayla büyüdü kaymakam oldu 😁 ve çok duyuyorum mamayla büyüdüm ama hiç hasta olmam, şu da anne sütüyle ama sürekli hasta olur diye.. tabi ki anne sütü faydalı şifalı ama, elinizde olmayan sebeplerden dolayı sütünüz azsa da siz elinizden geleni yaptıktan sonra üzülmeyin 🌸🙏🏻