Kizlar yaklaşık 5 ay önce kapandım ama şal yapınca büyük sıkıntı yaşıyorum hep yan taraftan yanaklarima değen yan taraftan kayıyor bozuluyor dışarıya çıkınca daha bi kez salimi duzeltmeden durdugumu bilmem hep bi bozuluyor gevsiyo anlamıyorum kayan kumas kullanmiyorm kumasida güzel yan taraftan igne takmiyorum o yuzden mi oluyordur igne takayim diyorm yüzüme cok yapışıyor youtubeden kac kez izliyorm aynisini yapiyorm yok yine aynı sorunu yaşıyorum bildiğiniz püf noktalar varmi napmam lazm