eylul_asel bol bol emzirmeyi teklif edin zorlamadan, burnunu sürekli açın, terletmeyin fazla sıkı giydirmeyin, ben sarımsaklı yağın faydasını gördüm, isterseniz elinizde varsa üçdört sarımsağı ezin üzerini geçecek kadar zeytinyağı koyun biraz dolapta dinlendirin sonra sadece yağ olan kısmı bebeğin ayağına sürüp üstüne sadece çorap geçirin, polet vs yok sadece çorap. 4-5 saate bir tekrarlaybilirsiniz, balgamı söküp öksürüğü keser diyorlar, ben bebeğim 2-3 aylıkken yaptım 3 günde azalıp azalıp geçti