Ylmzemine peki kız mı erkek mi?☺️ Aslında çok da zayıf değil ortalama. Evet biz anneler çocuk yedikçe çok seviniyoruz tombiş bebeklerimiz olsun istiyoruz ama senin bebeğinin boyu da uzun. Mesela benim kızım 1 yaşına girdiğinde 10 kiloydu 80 cm’di. Ve çok hareketli olduğu için doktor normal dedi. Sıkma canını doktor iyi diyorsa bi sorun yoktur. He ama bol sebzeli ve kıymalı çorbalar yapabilirsin, kendin bebe bisküvisi yapabilirsin, pekmezli muhallebiler yedirebilirsin. Kilo aldırıcam diye sağlıksız şeyler verme yeterli☺️