Kızım 5 ay 6 günlük 9.5 kg , geçen aydan bu aya 1.300 kg almış. Doktor iyi kilo almış masallah mama mı veriyorsun dedi hayır dedim. Demek istediğim şu ki , boynu bacakları kilodan pişik oluyor hep 😢 normalde 4. Aydan sonra kilo alımı azalır dediler ama azalma olmadı bizde. Yani bebişi kilolu olup emeklemeye yürümeye başlayınca azalan oldu mu , böyle her ay bu kadar kilo alırsa nasıl olur bilmiyorum 😑 boynunun resminide ekliyicem. Bacakları da hep böyle oluyor çok üzülüyorum 😢
