Gamzederinnn Merhabalar arkadaşlar. bugün test sonucum pozitif çıktı, bebeğim 1 haftalık. Benimle benzer durumu yaşayan ve aldığı ilaçlar ve önlemler neler olduğunu yazabilir mi??
DefneRana3881 Gamzederinnn geçmiş olsun parol hariç bir ilaç kullanmadm maske taktım sürekli ve sürekli ellerimi yıkadm evi havalandırdm
asllcck Gamzederinnn covid olduğumda 3 aylıktı kızım emzirirken maske takın dediler yaptım ama aynı Oda da uyuyoruz mutlaka bulaşıyor ona da bulaştı banada sadece parol iç dediler ama ağır geçirdim ciğerime indi kan sulandırıcı vs bi sürü ilaç kullandım sütüm gelmedi çok geçmiş olsun ve Allah yardımcınız olsun bebeğe biri bakabilecekse güvendiğiniz ona verin sütünüzü sağın çünkü hiç bişey ondan önemli değil