Merhaba arkadaşlar bir kızım var şimdi bir de oğlum olcak Allah nasip ederse kızıöda herşeyi dört dörtlük yaptım oğlumda da inşallah aynı şekilde yapmak nasip olur sorum şu siz bebek mevlüdünüzde oğluşlarınıza ne giydirdiniz ve kendiniz nasıl giydiniz erkek olunca kafam karışıyor kızımda Şeyma Candanoğlundan anne kız kombin diktirmiştim (aklınıza iğrenç şeyler gelmesin gayet cool sade ve şıktı herkes bayılmıştı ) 😂 önerilere açığım