Altaycenk İlk eşim oldu sonra benen son bebegime geçti ateşlendi acile götürdük cigerine bakti temiz çıktı ama test sonuçu pozitif , şuan 2 günümüz ben şuan ben ateşliyim acayıp baş agrım var
Deletedmom5284 Kzbn-ysn sık sık antibiyotik vermeyi doğru bulmuyorum vücudu bağışıklık kazanmıyor bu şekilde bitkisel atlattık çok şükür ayakta atlattı farkında bile olmadı hasta olduğunun
Birguzelbebis Kzbn-ysn korma canim sütten virüs geçmiyor süt başlı başına çocuğa antibiyotik gibi zaten