mery_2021 Canım geçmiş olsun bizde atlatalı 2hafta oluyor. Benimde 5,5aylık kızım var doktorum sadece Parol Plus verdi sabah akşam onu içtim. Kızımda covid oldu, onda ateş öksürük halsizlik ve iştahsızlık yaptı. Onun içinde sadece Calpol kullanabildim. İnatçı düşmeyen ateşi olursa getir demişti şükür uzamadı öyle ateşi de. 2güne toparladık. Bol bol katı meyve sıktım içtik eşimle ve C vitamini takviyesi aldık. Bende uzunca geçmeyen tek şey sırt ağrım oldu. 🤦🏻♀️