Gebelik sürecinde yüzümde oluşan lekeler doğum sonrası geçti ama bu seferde özellikle ağız çevresinde ve alında kaslar arasında biri bitiyor diğeri başlıyor cinsinden ve dokununca köklü ağrılı sivilce çıkmaya başladı. Bebeğim 4 aylık oldu hâlâ yüzüm ergenlikte çıkmadı hiç ergen sivilcesi gibi sinir bozucu…Cildiyeye gittim ama ilaçlar alerji yaptı. Bu durumda olan var mı? Neler yapıyorsunuz?