Kızım Bir yaşına Yeni girdi iki hafta olacak.Bir haftadır uyku düzeni gitti 9da uyurdu uyumuyor.10 11 12 bazen 1.hadi uyudu diyelim sürekli uyanıyor ağlıyor zaten bir iki haftadır sanki ağlamayı öğrendi çocuk.aglayarak uyanıyor ben anlam veremiyorum artık.Uykusuzluk beni yoruyor.Bir de yeni birşey çıktı Park yatağı nvar onda yatmıyor yatırıyorum uyandığı zaman bizim yatakta değilse kıyamet kopuyor kucağıma alıyorum sakinlesiyor uyuyor yine yatırıyorum yine bir saat geçmeden uyandığı an basıyor feryadı gerçekten yoruldum.dun 3 4 kere yatır kaldır yatır kaldır en son artık bizim yatağa aldım ama ben uyuyamadım deli gibi dönüyor.biri bana akıl fikir versin böyle yaşayan çözüm bilen var mı?