Kızlar öncelikle herkese merhaba ben bankacıyim evledim cocuk oldu çalışmadım bir süre şimdi bebeğim 2 yaşında ve ailem yanımda değil eşimin ailesine yanımda değil çalışmayı düşünüyorum ama kreşe vermek istemiyorum yan komşum vardı onunda 2 yaşında oğlu vardı ona ucret karşılığında bırakırım diye düşündüm oda olumlu bakmadı sizce çalışmayı ertelemelimiyim ne yapacağımı şaşırdım 🙇♀️