Ayaz_21 bizimki boy 92 kilo 12.5 minyon geliyor bana minik hanım ama genler diye düşünüyorum anasının kızı 😅 konuşması her şey iyiydi bizim gibi konuşuyor ama bu ara kelşmelerin ilk harfini söylerken bir takılma var bu yaşlarda normal diyorlar takip ediyorum. Öğlen uykusunu bu ay bıraktık malesef ama akşam 8 sabah 8 uyuyor uykusunu almış oluyor. Çok şükür iyiyiz diyelim ☺️