Yusufdemir Arkadaşlar şu bir gerçek 1ayını doldurmamış bebeklere 30cc den fazla mama verilmez. Verirsen yer zaten ama mide boş yere genişler 3 ay sonra mamadan kof şişmiş bi bebeğiniz olur sorun obeziteye kadar gider. 25 günlük bebegin midesi ne ki daha? 2 saatte bir 10-15 er dk iki göğsünü de emzir üstüne 30cc mama var arkadasım bu düzenden şaşma. Doktorun bu cocuk ayını göre kilo olarak ilerde gidiyo mamayı kes derse kalakalırsın öyle o cocuk doymaz bi daha. Kilolu bebek sağlıklı bebek değildir. Bunu unutmayın. Sadece sizin için değil herkes için yazıyorum