Kardelenn75 3 ayı geçtik ama tuttuğumuz zaman ayaklarına basmıyor bacaklarını kırıyor hep sizde de bu durum oldu mu anneler 😶
Dedimolabilir Kardelenn75 kiz napqcak kocasakmi cocuk benimkide basmadi kirdi hep bacaklari 10 aylikti yurudu
koalaninannesii Kardelenn75 D3 vitamin kullanmadığınız için de olabilir benimde 3 aylık hoş ayakta durmuyor ama tutunca basıyor sonuçta
Mavis34 Kardelenn75 3ay 8 günlük bıraksam.yuruyecek neredeyse hep ayakta dim dik durmak istiyor bide ileri doğru atıyor kendini sanki yürüyecek minnak ☺
birtutamsac __asyanil valla forumdaki bazı analar istiyor ki çocuklarımızın 40 ı çıkınca koşsun yesin içsin oynasın bize baksın gülsün ben şok oluyorum artık 😏