Kızlar hamileyken yuzum sirtim sivilce oldu leke cok fazla gecmiyor bacaklarimdads batik izleri var hicbisey giyemiyorum bnde cildiyeciye gittim bunlar etkilemez dedi emziririken verdi ama onlarda 1 ay oluyor etki etmiyor bir adim atamadim daha cleocin diye bir ilac var o geciriyor onu daha once kullandim hepsi gecmisti simdi surdum ama kararsizim canım sıkkın bebege gecerse diye emzirsem o degil emzirmesem o degil sutum de 2 aylik olduk 10 dakika emiyor hipp mama veriyorum bugun ilaci surdum lekeler kuculmeye basladi bile ama emzirmedim doktorami danissam sivilce kremi kullanan varmi aranizda