birmelekannesiiio Ldy bilmiyorum canım yarında cumartesi sağlık ocağı kapalı verdikleri tarihe bak.. pazartesiye kaldı artık sorucam bende
Dincer-Efe1 Mavisanasi 8 ayda yumurtanın beyazını ver eğer alerji yaparsa aşıyı hastanede bırdırman gerekiyor dedi bize de 1. Sene bulmuş bu şekilde vuruluyormuş önceden 9. Ayda yokmuş herhalde
birmelekannesiiio Mavisanasi yarın cumartesi verdikleri tarihe bak.. pazartesi sorucam yazarım canım sanada
birmelekannesiiio Mavisanasi canım ben bugün yaptırdım aşıyı yumurta yiyor mu dediler evet dedim hiç yumurta yemeyen bebeklere yapmıyoruz dedi
Mavisanasi birmelekannesiiio Allah alla benim arkadaşımda gitti bugün ona hiç bişey sormamislar oda yedirmiyidu yumurta yapmışlar aşıyı
birmelekannesiiio Mavisanasi neden sormamışlarki hiç yumurta yemeyen bebeklere yapmıyoruz dediler muhtemelen bir yaşından sonra yapıyorlar.. Demekki alerjisi yoktu bebeğin yoksa anlardı mutlaka
JaneEyre birmelekannesiiio bizde yarin kizamik asimizi olmaya gidecegiz asi once surup vermiyorun sonrasinda ateslenirse vermeyi tercih ediyorum