Denizinannesi52
Tatlı tarifi vereyim.
3 su bardağı süt, yarım çay bardağı un, 1 yemek kaşığı nişasta, 4 yemek kaşığı toz şeker, vanilya, yarım palet krem santi.
Krem şanti hariç tüm malzemeleri tencereye al. Kaynasın. Biraz ılıdıktan sonra krem şantiyi dök. Kuplara koy. Üzerine de çikolata sos. Süslemelk için muz, rulo kat, Antep fıstığı vb şeyler. 🤭🤭🤭