İnanın ben de iki çocuklu anneler ile ilgili bir post açayım diye düşünüyorum kaç gündür. Nolur biraz tecrübe paylaşır mısınız? 6 yaşında bir kızım, 3,5 aylık da bir oğlum var çok şükür 🙏🏻 Evin hiç bir işi tam yetişmiyormuş, her şey hep eksikmiş gibi geliyor. Bebekle ilgilenirken sanki hep kızıma haksızlık oluyormuş hissinden kurtulamıyorum. Evin temizliği, çamaşır, yemek, bulaşık, bebek bakımı , kızımın ihtiyaçları, evin ihtiyaçları derken gün bitiyor. Kendime ayıracak 5 dakikam bile yok. Çok yoruluyorum hem bedenen hem de ruhen. Her şeyi tam yapabiliyorum diyen anneler var mı? Sırrınız nedir? 🙏🏻