Salı sezaryen ile doğum yaptım. Sütüm hiç gelmedi bebegi emzirdim 2 saate bir. 3 gün oldu doğum yapalı göğüs uçlarım yara oldu ve göğüslerimdolu olmasına rağmen sut gelmiyor taş gibi ve iltihap doluymuş bugün hastanede elektrikli pompa ile denedik hep sarı jel gibi irin geldi. Ama sut gelmiyor böyle bir şey başına gelen var mı 😑