duha_sule Geçen hafta Cuma günü akciğer enfeksiyonuna bağlı 5 gün hastanede yattık. Salı günü taburcu olduk. Eve geldik fakat bebeğim huzursuz,halsiz,mama içmiyor,ek gıda kabul etmiyor bide azıcık olsun yedirince kusuyor. Ardından ishali başladı. Ben sanıyorum ki antibiyotikten. Ama baktım hala geçmiyor ve bugün 17 kez kakalı bezini değiştirdim. Hemen acile başvurdum. Bebeğimin kan ve kaka tahliline baktılar ve rota virüsü olduğunu söyledi doktor. Önemli bi sıvı kaybı olmamış çok şükür vücutunda. Bi serum bağlandı eve geldik. Bebeğim sürekli kaka yaptığı için poposu pişik oldu. 😢 Korkuyorum tecrübeli anneler var mı acaba daha kolay nasıl atlatabiliriz bu virüsü? 😞
Ogulcan duha_sule canım isahi devam ettiği için pişik bariyerli al yoksa daha kötü olur poposu desitin in moru var bize doktorumuz verdi kaka yapınca pişik olan yeri koruyor hemen altını değiştirirsin çok geçmiş olsun
Erenefes duha_sule aşınız yoksa biraz zor atlatırsınız geçmiş olsun takip edin çünkü bazen ağır seyrediyor hastanede yatabiliyorlar inşlh çabuk atlatır
Ceren_301121 Irmakprensesinannesi rota aşısının hangi ayda başlıyor acaba biz yarın 2 aylık olucaz ama
Irmakprensesinannesi duha_sule himm çok geçmiş olsun ek gidadaysa sulu gıdalar yedirmeye çalışın azda olsa şu kaybetmemesi icin içiyor sa şu icirin emzirin çok tecrübeli deilim ben yaşamadım kziim 2 dozu da oldu rota asisinda hiç yaşamadığım için sadece tavsiye verebilirim okdr
duha_sule Irmakprensesinannesi Teşekkür ederim bol bol su içiriyorum. Doktor muz,yoğurt ve bol su ver dedi. Yemediği için zorlamak istemiyorum. Zorlasam ağlıyor dayanamıyorum. Çok zor 😥
Irmakprensesinannesi duha_sule çok zor bir durum elinizden geldiğince yogurtu falan meyve katarak faln verin belki öyle yer biraz olsun çorba faln yapın yada sevdiği şeyler varsa onu yapın oyunla yedirin
Ogulcan duha_sule beyaz yoğurt gibi düşün katı bi ürün onu poposuna sürüyorsun kakasını yapınca poposuna kaka işlemiyor bi yandan da tedavi edip kızarıklığını alıyor biz bağırsak enfeksiyonu yaşadık günde bez sayımız 17 sabahı zor ettik her 20 dk da altını değiştiriyorduk helak oldu çocuk pişik bi yandan ishal bi yandan çocuk çığlık çığlığa doktorumuz bu verdi dedim bu kremi kim icat ettiyse Allah razı olsun ben oğlumun poposuna hiç kortizonlu deriyi inceltecek krem kullanmadım doktorum bize hep sarı kantaron yağı önerdi normal pişik için ama bu yoğun ve haşlanmış gibi olunca ishalden bunu verdi tavsiye ederim dediğim gibi canım
Vuslat23 Düzelme olmazsa evde hiç bekletme , onu bitirecek sey serumlar inan 2 günde toparlıyor, inşallah gerek kalmazda evde toparlarda. Kaç aylık bılmıyorym , hiç yemese bıle ekmek içi ve bol su , ekmk tok tutuyor kakayıda katılaştırıyır
Irmakprensesinannesi Ceren_301121 doktorunuza bize 2 4 6 aylıkken 3 doz halinde vurdu 3 dozu daha olmadık ama 3 ve 5 2 doz vurulan çeşidine var doktorunuz dah iyi bilir
Secilllll duha_sule canim benim oğlumda tam 9 aylik iken olmustu rota virüsü 5 gün hastanede yatmıştık sürekli sıvı seyler ver meyve suyu portakal suyu gibi sevdiği iceceler ver su ver surekli bide ishali için bi toz vermislerdi mamasina katmistim gecirmisti baya baya istersen doktoruna söyle ama en onemlisi sıvı almasi bol bol Rabbim acil şifalar versin