Cilekli Sezeryan dan sonra dikişler için batikon haricinde kullandığınız ve önerebileceğiniz krem var mı ?
Cilekli Babykuzey benim de şuan şiş. Bunun için her hangi bir müdahale gerekiyor mu? Yoksa kendiliğinden düzeldi mi
Poyrazmoms01 Sadece contractubex kullanıyorum iz için doktorum başka bişey vermedi banyoda yapabilirsin kuru tuttuğun müddetçe benim 1 hafta çok yanmam oldu öyle böyle değil 10 gün sonra sağa sola dönerek yatabildim anca
Defneninannesi07 Cilekli bsna dr um hic bisey vermedi sadece hastaneden cikarken su gecirmez pansuman yaptilar eve gidince duş alabileyim diye 10.gun kontrolunde iz kslmasin diyr hucre yenileyici krem verdi ama almadım cok pahali bir kremdi… 10 -15 gin bende zorlandim saga sola donmekte cok normal.
Prensannesi01 Cilekli ben de salı doğum yaptım doktorum perşembe duş alıp yaranın üzerini al acabileceğimi söyledi. Ama açtığımdan beri yanıyor. Sadece minoset ağrı kesici verdi. İyileşmesi 1 haftayı bulur mu