1Dost Kahve Makinesi alıcam nelere dikkat etmeliyim ikinci el istiyorum sıfırına bütçem yetmez. Kapsül koyma yeri yok diyo nasıl oluyo anlamadım ortalama 500 e bisürü buldum sizlerin yanıtlarına göre eleme yaparak alıcam🙃
Yamanikomm 1Dost benim var kapsullu caffisimo.cok.memnunum.kapsulu koyuyorum kahve hazir eger sutlu istersem sutu ayri kopurtuyorum bana yetiyor
Mlsldy 1Dost benim tchibo cafissimo milk makinem var çok memnunum süt haznesinin olması da iyi oluyor benim için. Kapsülle çalışıyor tchibo olması gerekiyor kapsüllerin de. Geçen ay almıştım tanesi 3.5 liraya geliyordu bu ay baktım 5 liraya geliyor çok zam gelmiş malesef kapsüllere.
1Dost Yamanikomm bende ondan alıcam işte bu makinelerin bi ömrü varmı veya kapsülleri hazır mı alıyosunuz
Yamanikomm 1Dost valal omrunu bilmem yani iyi bakarsaniz makinaya kirec vs bence uzun gider kapsulleri ayri aliyorum biraz maliyetli maalesef kapsuller