Merhaba sevgili anneler
Oğlum 8 aylık oldu 🙏🏻Alerjik bir bebek.Doktorumuz testlerin çok doğru yanıt vermediğini düşündüğü İçin beni 3. Ay itibariyle diyete aldı.Yumurta,süt ve süt ürünleri,dana eti tüketmiyorum.Bebeğim emiyor ve 6. Ay itibariyle de ek gıdaya başladık.Şükürler olsun bu zamana kadar verdiğim hiçbir şey dokunmadı.Öğle ve akşam yemeği konusunda sıkıntı çekmiyorum,üretiyorum bişeyler ancak kahvaltı konusunda zorlanmaya başladım.Oğluma kahvaltıda ne yedirebilirim değerli fikirlerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim.