Benim kızım tam 7 aylıkken dönmeye başladı.Ben de evham yapardım bazı bebekler 6.ayında dönüyor geç mi kaldık filan diye ama evham yapmayın.Evin içinde elbiselerini çok kalın olmayacak şekilde biraz ince giydirin.Yere battaniye serin oyuncaklarını da koyunyanına.kışın kazaktı yelekti hareketlerini kısıtlıyoruz bebişlerimizin.teşvik edin arada siz yardım edin kolundan totosundan hafif destek vererek döndürmeye çalışın.Ben öyle öyle yaptım baya egzersiz oldu.Şimdi yarim saatte bir bez degistiriyorum çünkü sürekli her fırsatta dönüyor.