Kızlar bebeğime nutrigen balık yağı veriyodum doktor tavsiyesi ile 12 aydan sonra vermeye başladım elimdeki paket bitince eczaneye gittim eczanedeki bey bana balık yağının dört yaşından küçük çocuklara asla verilmemesi verildiği taktirde karaciğerlerine filan zarar verebileceğini ve balık yağını satarsa bişey olursa kendine laf gelmesin die satmadı hiçbir doktor da asla balık yağı önermez falan filan dedi ben ne yapacagımı şaşırdım vu zamana kadar vermiştim balık yağı bişey olurmu ya da olmuşmudur internetten baktım ordada üç yaşından büyük çocuklara verilmesi gerektiği yazıyor siz balık yağı kullanıyor musunuz kullanmayı düşündünüzmü ? İyi kötü tecrübelerinizi yazarsanız sevinirim biraz uzun oldu bu arada kusura bakmayın :))