_mmom Bebeğim önceden 15-20 dk emiyordu 1 haftadır 5 dk ve altı emiyor normal mi? Bezleri falan ıslak normal devam ediyyor ama sarılığı var uzayan sarılık emmesi içime sinmiyor
Irmakprensesinannesi _mmom sarılık varsa emmesi azaldıkça yorulduğu ve uyku hali olduğu için dır oyuzden sutunuzu sagin kaşık biberonla verin hatta ben naçizane tavsiyem 1 hafta kdr mamada verin kaşık biberonla sarılık dair hic bisi kalmaz saat başı beslenirse
Kuzeybabyy _mmom bebeğim doğduğından beri max 10 dakika emer oda çok nadir gelişimi güzel önde hatta çişli bez sayısı iyiyse keyfi yerindeyse doyuyordur sık sık meme teklif edebilirsiniz emme süresi uzamaz ama içiniz rahat eder
Caganbey _mmom uzamis sarilik biraz gec gidiyor. Uyudugu anda cenesine hafif hafif vurarak uyandirip tekrar emzirin. Biz sariliktan hastanede yattigimizda hemsire bu sekilde uyari ver uyutma demisti
Irmakprensesinannesi _mmom kaşık biberon la deneyin onda Red yasamasiniz ben ilk 3 ay nrml biberon vermedim zaten 1 hafta vereceksiniz oda sariligi atlatsin diğer türlü beslenme azlığı sariligu artirir
birkupalatte _mmom biberonu hemen kesin. Bebek bir kere alıştı mı sonra çoook uğraşırsınız. Şırınya ya da kaşık biberon
yusufarasmom 5 dk az bir süre en az her bir göğsü 15 emmesi gerekiyor ayakta emzirmeyi deneyin yada yatarak
Irmakprensesinannesi Kuzeybabyy burda ki sorun şu bu bebeğin sariligi var yani keyfi yerinde olsada sariligi atlatmasi için sat başı beslenmesi lazm
Kuzeybabyy Irmakprensesinannesi aa evet orayı dikkatli okumamışım ben sarılık olduğunu şimdi farkettim ☹️
Irmakprensesinannesi Kuzeybabyy yani sarılık olduğu için tehlike sat başı beslenmesi lazm bebeğin ki sarılık uzamayin hastanelik olmasın diye🙏
Kuzeybabyy Irmakprensesinannesi evet evet biliyorum üç ay sürdü bizimde uyandırmasak asla uyanmazdı az emerdi sürekli emzirirdim ☺️ Çok şükür geride kaldı o günler
Irmakprensesinannesi Kuzeybabyy bizde de sarılık başlangıcı vardı 1 haftada saat başı emzirdim mama verdim hastanelik olmadan atlattık 😊🙏
Irmakprensesinannesi birkupalatte şuan kaşık biberon yada biberon vermek zrnda cnku sarılık var ve atlatmasi için bebeğin sat başı beslenmesi lazm