Merhabalar kızımın sacları dalgalı ve ince telli. Sampuan olarak ne kullanıyorsunuz acaba böyle yıkıyorum ama ikinci gün matlasıyor. Kolayca açan ve dalgaları sakin tutan memnun oldugunz sampuan var mı? Dalin kullanıyorz su mikrofon gibi kutusu olan model var ya öyle. Ama arayıs icine girdim 33 aylık kızım bu arada