Merhabalar oğlum 13 aylık d vitamini bittiği için tekrar sipariş ettim fakat doz olarak 400 vermişim alışkanlık ile 1 yaş sonrası 600 öneriliyor 1 yaş sonrası 400 ui kullanan annelerimiz var mı acaba sıkıntı olur mu geri mi göndermeliyim doktora götürme imkanım yok şuan sizlere danışmak istedim şimdiden teşekkürler 🥰