Nurcukk01 ikisini de PTT ye yatiriyorlar canim emzirme parasını bize hastaneden çıkmadan sekreterimiz çıkış yaparken başvurmuştu dogum parasını da sosyal yardimlasmaya gidip sen veya esin başvuru yapiyor annenin ve bebegin kimlik fotokopisi gerekli sadece