mamanveutdormir Allah bağışlasın 💕 ben daha büyük sandım, benim oğlum da 9 ay 1 haftalık gece uykusuna 7 7.30 gibi yatıp sabah 6 6.30 gibi uyanıyor ama en az iki yada üç kez kalkar beslenip geri uyur. Diş vs rutinimiz kaydı biraz, bazen beş kere de kalktığı oluyor ama şimdilerde 8 8.30 gibi uykuya yatıp (rutin içinde) sabah 7 7.30 gibi uyanıyoruz. Sizin gece bölünmesi olmayınca ondan daha büyük sandım, nacizhane paylaşmak isterim, doktorum da ana sağlığında rakibimizi yapan ebe hemşire de daha küçükken şey demişti bana, bebek uyusa da rüya beslenmesi yap, bebeğin şekeri düşer şeker düştüğü için uykuya devam eder o döngüdür, bebek çıkamaz içinden. Ama anneler bebeğim kesintisiz uyuyor diye doğru olduğunu düşünüp bölmez uyandırmaz, yapma demişlerdi. Nacizhane 🙏🏻 en doğru karar yine sizin 💕