Firdevs64 ahh aynı durum bızde var serum aldım şırınga ıle cekıyorum ucunu cıkarıp kucagıma alyorm lavaboya gıdıyoruz burnuna sıkyorm tek taraflı sonra sırtını sıvazlıyorum daha sonra aspratör ile cekıyorm oyle temızlenıyor yoksa kuruyo kalıyo nefes alamıyo hırlıyo bıde burnu eger kucuksen1 yasından yan yatırın sabıt tutun kafasını ve tek delıkten sıkın bırden ters cevırın yuz ustu elınızın ustunde sırtına avuc ıcı ıke bı kac defa vurun hafıften sıvar sekılde sonra cekın birde ev doğalgazlı ise odanın ıcınde hava makınası yada caydanlıkta su kaynatın madaya flan koyun yattıgı odada nemlendrsın ıcerıyı demıstı doktpr