Ebruuuuuuu Kızlar ben doğum yapalı 3 ay oldu ve hala adet olmadım bugün pembe akıntı geldi adet oldum sandım ped taktım ama yok sizce normal mi adet olmadığım için sprail takmadılar korundukta ama kafamda deli sorular korkmadım değil normal mi sizce
Hep_mi_uykusuz Ebruuuuuuu Pembe akinti adet belirtisi de olabilir .Ben kizim 6 aylikken adet oldum hep pembe geldi 2 3 gun sonr normallesti
Elifssu Ebruuuuuuu Kızım 5 aylıkken ilk adetimi oldum oda 1.5 gün sürdü sonra bida olmadım geçen hafta oldum 4 gün sürdü normaldi simdi kızım 1 yasında doktora sorduğumda normal dedi
Masalball Ebruuuuuuu bende 4 aydır olmuyorum ara ara lekelenmem oluyor sadece korunuyoruz ama yine de korktuğumdan test bile yaptım 😂1 yıla kadar da normalmiş
Oglununannes Ebruuuuuuu aynısı bjde de oldu oğlum 2 aylıktı kanama kesildi sonra görmedim hiç 10 gün önce hafif kanama oldu adet samdim değilmişim
Mervetanhan Gayet normal 1 sene olmayan da var halk dilinde süt koruyor derler ama inanmayın siz yinede korunun 😁