Prensesannisi Kızlar 8 ay 25 günlük kızım sürekli oturmak istiyor yüz üstü ağlıyor yürüme çabası falanda yok hiç etrafın eleştirileri artık boğmaya başladı psikolojik olarak kötüyüm 😞
Deletedmom_14 Prensesannisi üzmeyin kendinizi, her bebek bir değil ki. Benim kızım da 8 ay 20 günlük, emeklemiyo, yüz üstü durmayı sevmiyo pek ama yürümek istiyo yavaş yavaş. Sizin bebişiniz de isteyecektir dinlemeyin kimseyi.
Kuzeybabyy Prensesannisi etrafın eleştirilerine üzülmeyi bıraktığınızda daha mutlu huzurlu olduğunuzu anlarsınız etrafa ne benim bebeğimin kaşı gözü yürümesi emeklemesinden. 11 aylıkken emekledi oğlum şimdi dakika durmuyor her bebek farklıdır ilginizi etrafa değil bebeğinize gösterin psikolojiniz düzelir 🙃
cinarinannesiiii Prensesannisi kız dur hele 10 buçuk aylık oğlum var emekleme çabası bile yok bırak sürünmeyi😃
Ebruuuuuuu Prensesannisi sizene de geç yeğenim 1 yaşında hiç yürüyecek gibi bi hali yok ayakta bırakınca çığlık atıyor yırtıyor 😂😂😂
Barlasb10 9.5 aylık bi anda emekledi asla yüz üstü yatmazdı o zamana kadar 11 aylık sıralamaya başladı 14.5 aylık yürüdü yani hiçbir şey için geç değil hem illa emekleyecek diye bir şey yok ki direkt yürüyebilir belki 🤷🏼♀️
Prensesannisi Barlasb10 illa emeklesin demiyorum tabiki ama ne bileyim hiç hevesli değil gibi iyi olsun bir sorun olmasında yeterki emeklemeden yürüse de olur ister istemez insanlar yorum yapınca canım sıkılıyor benimde
Prensesannisi Deletedmom_14 inşaallah canım benimki de biraz heves etse içim daha çok rahatlıcak tabi ☺️
Barlasb10 Prensesannisi onlara He He tamam diyip geçin istedikleri zaman öyle bir emekleyip yürüyorlar ki anlaşılmıyor bile bakın benim oğlum minicik minyon tipli belli zayıfta bi bebek memlekete gittiğimizde bi kendini bilmez bakamıyorsun sen bebeğe her halde yetiştirme yurduna Verde orda iyi bakarlar deyip güldü aklınca hem beni eleştirdi hem dalga geçtiğini düşündü cevap vermedim bile çünkü değmez kulağınızı kapatmadığınız sürece bıt bıt konuşurlar hep
Kuzeybabyy Prensesannisi o anlamda demedim yani etrafın eleştirileriyle üzğleceğinize bebeğinizin güzelliklerini kaçırmayın demek istedim
Prensesannisi Kuzeybabyy anladım tabiki de kaçırmıyorum duymuyorum onları ama söyledikleri ister istemez kafamızın bir köşesinde kalıyor ve boş zamanımda aklıma geliyor canım sıkılıyor
Deletedmom_14 Prensesannisi eder eder hiç sıkmayın canınızı😊ama annelik böyle bişeymiş insan en ufak bişeyi bile kafasına takabiliyo😊
Kuzeybabyy Prensesannisi emeklemesine yardımcı olabilirsin yerde vakit geçirsin sürekli önüne sevdiği şeyleri koyabilirsin sonra biraz uzağına gelmek isteyebilir önünde emekleyebilirsin oyun sanıp yapmak isteyebilir 🙂
Prensesannisi Barlasb10 yoook artık gerçekten sabırlı bir insanmışsın sanırım ben olsam asla susamazdım heralde böyle bir durumda
Prensesannisi Kuzeybabyy ohooo çok denedim canımm bizim hanım efendi oturduğu yerde oynayacak illaki oyuncağı biraz uzağa düşsün onu oturduğu yerden almaya çalışıyor bide almaya çalışırken yüz üstü düştüğü zamanı görmen lazımm çığlık kıyamet 😄
Prensesannisi Deletedmom_14 kesinlikle öyle kendimi rahat bi insan olarak bilirdim ta ki kızım doğana kadar evlat insana karakter değiştirtiyo ☺️
Prensesannisi Arc21 ne bir eksik ne bir fazla aynı biz yüz üstüne döner bazen canı isterse oda… yüz üstünden sırt üstüne dönmez
Yasemin38 Prensesannisi sen bakma çevredeki gereksiz kişlere. Her bebek sürünecek emekleyecek sonrasında yürüyecek diye bir kural yok. Vakti zamanı gelmeyincede hiç birşey olmuyor canım. Sen canını sıkma hiç. Yüz üstü aktivite yapmasını sağla kısa sürelide olsa
Prensesannisi Yasemin38 haklısın canım yeterki bi sağlık problemi olmasında bekleriz sıkıntı değil bazen böyle insan düşünüyor işte karşılaştırma yapmayı asla sevmem ama arkadaşımın oğlu 3 hafta küçük kızımdan çoktaaaan başladı bile emeklemeye her bebek farklı tabiki ama etrafta tanıdık insanların bebekleri olunca istemesende aklına geliyor
Eski9 Prensesannisi Soyle söyleyeyim bebekler neyi ne zaman yapmak istiyorlarsa o zaman yapıyorlar. Kızım 6.5 aya kadar dönmedi tam tur yapmadı sağa doğru uzanıyordu sola uzaniyordu ama yüzüstü den sırt üstüne gelmiyordu o kadar gösterdik ettik vs ama birgün peşpeşe kendi kendine dönmeye başladı. Şimdi yuvarlanıyor her yere durmuyor hiç 😁 7 aylık oldu yani 15 günde çok gelişti bu konuda merak etmeyin istediği zaman geldiğinde yapar başka bebeklerle kıyaslamak doğru değil aslında üzülüyoruz biz anneler
Prensesannisi Eski9 aynen üzülmemekte elde değil insan emeklesin sürünsün haylazlık yapsın ister mi istiyo işteee ☺️ Bakalm belki benm bebeğimde bi gün aniden hareketlenecektiiiir ☺️