Berenikom Genelde alıcıdan yana oluyor aslında. Evet, Samsung bulaşık makinası benim en büyük pişmanlığım oldu. Resmen yıkayıp koyuyorum bulaşıkları ancak öyle biraz temizleniyor, her türlü deterjanı denedim tuzunu parlatıcısını da eksik etmiyoruz maalesef Samsung bu konuda çok kötü. Kesinlikle başvurun derim hatta emsalleri de gösterin